De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Imou Rex 3D 3K op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

i***@h************ 27-11-2023

Na installatie krijg je abonnementen aangesmeerd.

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Getest met een Huawei Mate3 smartphone (en de app uit de Petal store).
Voor je uberhaupt iets kunt met deze camera moet je op de app meteen weer je emailadres afgeven en een wachtwoord bedenken. En dan wachten op de Verification code. Vervolgens krijg je een Free Trial plan "aangesmeerd". Dat is iets waar ik absoluut niet van houd.
Daarna continue streaming errors.
Maar los van dat al, levert de Imou een goed en helder beeld. Draadloos is hij niet, en dat is mijn andere systeem wel. Er zit een kabel aan van een meter of twee.
De boekjes die je erbij krijgt zijn zodanig klein afgedrukt dat ik ze als slechtziende niet kan lezen. Ook de Quick start guide is met zijn grijzige letters niet heel goed leesbaar.
Het is natuurlijk niet een heel duur ding, en het uiterlijk is aardig, ook de verpakking is mooi stevig, maar al met al ben ik niet zo heel erg onder de indruk.

r*****@m***** 27-11-2023
Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Goed werkende camera die zeker niet misstaat in ieders huis. Het koppelen was echt kinderspel met goede app die erbij zit.
Enige minpunt was dat hij geen 5ghz ondersteuning heeft.

Pluspunten

• Goede app
  • Goede camera

Minpunten

• Geen 5ghz

Martin 27-11-2023

Prima camera

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Ik heb dit product mogen testen.
De installatie is heel eenvoudig. Via de app en qr-codes is het een fluitje van een cent.
De camera is makkelijk via de app te bedienen. De beeldkwaliteit is prima en door de draai mogelijkheid heb ik mijn hele ruimte in beeld.

Het design van de camera is mooi zodat hij bij ons wegvalt in de ruimte.

Het enige nadeel is dat je de camera in de buurt van een stopcontact moet zetten.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Prima beeldkwaliteit
  • Draaifunctie

Minpunten

• Stopcontact in de buurt nodih

Mike 27-11-2023

Prima camera tegen een redelijke prijs

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Bij aankomst zit de camera in een goede en nette verpakking. Bij open valt strakke en mooie design op. De camera is met behulp van 2 QR codes snel en eenvoudig te installeren en binnen 5 minuten heb je e.a. lopen. Het beeld is met 5MP strak en ook in het donker zie je voldoende. De camera is wel echt gemaakt om aan plafond of muur te bevestigen dan kun je volledig gebruik maken van zijn bereik 355 graden horizontaal en 90 graden verticaal. Zet je hem op een kast dan kun je helaas niet veel naar beneden, schat 10 graden) bewegen en valt groot gedeelte van de ruimte niet te zien. Camera heeft veel mooie functie zoals een surveillance modus waarin hij langzaam rond gaat en een tracking modus die objecten volgt. Tevens werkt de spraak functie goed en ook het waarnemen van geluid werkt goed. Je kunt ook een alarm instellen bij bepaalde detecties. Minder vind ik om van alle functies gebruik te maken je een abonnement moet afsluiten van 2-3 euro p/mnd, maar meeste is ook zonder beschikbaar en dan kun je opnames naar een memory card laten schrijven. Wel lastig is de snoer voor de stroomvoorziening. Maar als je hem definitief op een plek aansluit is dat wel op te lossen. Had graag als ik toch een snoer heb ook een netwerk aansluiting gezien, maar wifi werkt prima. Al met al voor het geld een prima camera.

Pluspunten

• Groot bereik
  • Fraai design
  • Snelle installatie

Minpunten

• Snoer
  • Geen netwerk aansluiting

Anjah1962 04-09-2023

Goede koop!

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Vanwege inbraken hierin de buurt, was ik al ern tijdje op zoek naar een camera. Deze test kwam daarom echt goed uit. De app was goed en snel geinstalleerd en de camera snel aangesloten. Een heel goed beeld en goed te bedienen vanuit de app. Aanrader. Alleen jammer dat hij niet snoetloos is.

Pluspunten

• helder beeld
  • makkelijke installatie
  • goede app

Minpunten

• snoer

Michaelhoog 28-08-2023

Redelijke camera voor een goede prijs

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Ik heb de camera nu een aantal weken. Wat opvalt aan deze camera is dat de app erg makkelijk te bedienen is, hij goed werkt in het donker en makkelijk te bevestigen is aan bijvoorbeeld het plafond. De camera kreeg ik helaas niet in 1x verbonden met de app maar na een harde reset is het toch gelukt. Wel vind ik het jammer dat er een abonnement aan vast zit, waardoor functies niet mogelijk zijn zonder dit abonnement.

Pluspunten

• Scherp zich in donker
  • 360 draaibaar

Minpunten

• abonnement

DRRL 16-08-2023

Goede beveiligingscamera

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Namens revieuw heb ik deze beveiligscamera mogen testen. Ik was voorheen nog niet bekend met beveiligings camera’s, maar omdat het me een veilig gevoel geeft heb ik toch het product willen testen.

De camera is zeer eenvoudig te installeren, jr kan zeggen dat het bijna plug en play is. Door middel van een qr code ben je met de app eenvoudig gekoppeld op de camera.

Wat fijn is aan de camera is dat je deze op afstand flink rond kan draaien en daarom een zeer groot bereik hebt. Ook zijn de functies erop, zoals opnames en sprak erg handig. Ik ga zeker zo een camera voor beveiliging kopen!

Pluspunten

• 360graden
  • opnammes

Minpunten

• regristratie van app

h*******@o********** 15-08-2023

Een fijne indoorcamera met alles erop en eraan

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Ik heb ooit een andere indoorcamera gebruikt maar mee gestopt omdat het een waardeloos ding was. Nu kreeg ik de kans om er 1 te testen en dat heeft mij anders naar een binnencamera doen kijken.

Ik zelf vind het design van de camera wel mooi. rond, glanzend zwart.
In de doos zitten uiteraard de camera, een heel lange voedingskabel met zelfs nog een bijbehorende stekker. Dat zie je niet veel meer. en een 'ophangsysteem' in de vorm van een plaatje waar de je camera mee kan ophangen zodat deze zijn 355 graden kan zien.

Ik heb de camera neergezet i.p.v. ophangen met zijn 'rug' tegen de muur.
Ik kon nu mijn volledige huiskamer (10 x 5) tot aan het einde van de achtertuin (12 x 8) zien.
Naar beneden en naar boven kijken met de camera en van links naar rechts gaat perfect met de app.
Het 355 graden rondom had ik niet nodig. In mijn geval was 180 graden voldoende.
Wel even uitgeprobeerd op een andere plek, en inderdaad bijna de volle 360 graden kan je bekijken :-)

Het installeren verliep voor mij lastig. Bleek dat ik net wat te ver van de router was. Eenmaal bij de router was het installeren via de app appeltje eitje.

Camera geplaatst. Wat jammer is dat hij constante voeding nodig heeft dus altijd in de buurt van een stopcontact moet zitten.

Beeld is in mijn ogen perfect. Scherp, je kan goed details zien. Nachtzicht is heel duidelijk.

Er zitten enkele leuke en handige zaken op als de mogelijkheid om middels de app via camera te praten, bewegingsdetectie voor mens of huisdier wat echt goed werkt, Je krijgt direct een melding op je telefoon. Als je thuis bent kan je via de app de camera 'uit' zetten. Altijd een prettig idee.

Er is een mogelijkheid om een SD kaart in de camera te plaatsen zodat deze dingen kan opslaan. Echter is er wel een abonnement nodig om terug te kijken. Dat is jammer.

Verder super tevreden over de werking, hoe soepel het gaat etc.
Ook prijstechnisch gezien is het een heel interessante hulp om de boel in de gaten te houden

Pluspunten

• beeldscherpte
  • Panmogelijkheden
  • prijs
  • gebruik app

Minpunten

• constante voeding
  • abonnement nodig om terug te kijken

Stukato 14-08-2023

Fijne camera boordevol functionaliteit

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

De Imou Rex 3D 3K is een fijne beveiligingscamera voor in huis. Wat mij persoonlijk heel positief verrastte was de hoeveelheid aan functionaliteit dat deze betaalbare camera in zich heeft. Een belangrijke is dat deze camera een 3D dieptesensor heeft, waardoor de camera in staat is om diepte van objecten in beeld te brengen. Dit maakt het voor de camera beter mogelijk om te detecteren en te classificeren. De camera heeft een hoge resolutie van 2688x1620 en neemt op in 30fps. Wat mij betreft resulteert dit in meer dan prima opnamebeelden, voor zover ik heb kunnen zien in de periode dat ik dit product heb mogen testen.

Een aantal andere slimme functies zijn dat de camera een 360 graden kan ronddraaien en 90 graden verticaal kan bewegen. Dit maakt het dat de camera een zeer groot gebied in kaart kan brengen. Verder heeft de camera nachtzicht tot wel 10 meter, AI detectie en tweewegaudio. Met de AI detectie kan de camera slim onderscheid maken in het soort object dat in beeld wordt gebracht. Met de tweewegaudio is het mogelijk om te communiceren via de camera.

Verder is er een mogelijkheid om middels een sd-kaartje beelden op te slaan om ze live of achteraf terug te kijken. De camera bevat ook een sirene om wie dan ook af te schrikken. Huisdieren kunnen gesignaleerd worden en onderscheiden van mensen.

Wat mij betreft is deze camera echt een welkome aanvulling bij de beveiliging van mijn woning. Goed om te weten is dat Imou ook nog een abonnement biedt, waarbij o.a. de beelden in de cloud opgeslagen worden en er verbeterde AI technologie gebruikt kan worden.

Pluspunten

• Veel functionaliteit
  • Hoge resolutie en fps
  • Tweewegaudio

Minpunten

• Abonnement voor alle opties

Y**********@h********** 14-08-2023

Topper!

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Ik heb dit product een paar weken mogen testen. Imou Rex 3D-3K Camera is een goede camera die perfect is voor thuisbeveiliging. De camera biedt een uitstekende beeld- en video-opnamekwaliteit.
Ook kun je 24/7 opnames maken en heeft een nachtzichtbereik van maximaal 30 meter.
De camera is ook uitgerust met bewegingsdetectietechnologie, die beweging kan detecteren en alarmen kan activeren. Groot voordeel is dat het compatibel is met Google Assistant. Ik vind de camera een betrouwbare en veilige camere om mijn huisje te beveiligen.
Een nadeel kan zijn, dat je, als je alle opties wilt benutten dat je een online abonnement af moet sluiten. Maar dit is een goedkoop abonnement, waar je best veel aan heb,
Het installeren was heel makkelijk. Eigenlijk gewoon plug en play. Ik ben heel erg tevreden over deze camera. En de prijs/kwaliteit verhouding vind ik heel erg goed.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • makkelijk te gebruiken app
  • nachtzicht

Minpunten

• geen

vallinnylovel@gmail.com 14-08-2023

Leuke camera

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Goed product. We hebben het mogen uittesten zowel met zijn ups en downs. Grote downside is wel de verschillende abbonementen. Wij, hebben tot zoverre kunnen testen opzichte zijn we tevreden met het product. Het kan wel een grote/goede update gebruiken. In de testperiode komt het wel eens voor dat na een x aantal minuten dat de camera een eigen leven gaat leiden. Het beeld is mooi zowel overdag en in de nacht (night vision). Maar zoom niet in dat wordt het helaas blikkerig of wazig. Installatie ging makkelijk en de app wijst zich vanzelf. Ondanks het onze eerste ervaring is met deze camera zijn we tevreden ermee

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Mooie beelden

Minpunten

• Geluid valt tegen
  • Eigen leven leiden

Hans uit Heerlen 12-08-2023

Een betrouwbare en veelzijdige camera

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

De Imou Rex 3D - 3K is een uitstekende beveiligingscamera voor binnen, die een absolute aanwinst is voor elke huishouding. Met zijn indrukwekkende mogelijkheden is deze camera een krachtig hulpmiddel om je huis te beschermen. De 355 graden draaifunctie en 90 graden kantelfunctie, samen met de 8x digitale zoom, zorgen ervoor dat geen hoek van de ruimte ongedekt blijft.

De camera biedt een verbluffende beeldkwaliteit dankzij de 5-megapixel resolutie. Zelfs in het donker biedt de nachtvisie op basis van infrarood heldere en duidelijke beelden in zwart-wit tinten. De Imou Sense technologie zorgt voor nauwkeurige en slimme detectie, waardoor niet alleen personen, maar ook huisdieren, voertuigen, pakketten en abnormale geluiden kunnen worden waargenomen.

De eenvoudige installatie via de Imou Life app maakt het een fluitje van een cent om de Rex 3D binnencamera te gebruiken. Met de twee-weg gespreksfunctie kun je niet alleen luisteren, maar ook reageren via de ingebouwde luidspreker en microfoon. Bovendien kun je de camera op afstand bedienen via de app.

Dankzij zijn multifunctionaliteit kan de Rex 3D ook dienen als babyfoon of om op huisdieren te letten. Je wordt direct op de hoogte gesteld van gebeurtenissen met snelle notificaties, waardoor je altijd een oogje in het zeil houdt. Kortom, de Imou Rex 3D - 3K is een betrouwbare en veelzijdige camera die voldoet aan alle verwachtingen en meer.

Pluspunten

• design
  • kwaliteit
  • goede app

t**************@l****** 10-08-2023

Scherpe en multifunctionele camera

Ik heb de Imou Rex 3D - 3K camera mogen testen en dit zijn mijn bevindingen:

Makkelijk te installeren app, camera ook d.m.v. QR code te scannen.
App gebruik spreekt ook voor zich, alles staat helder en duidelijk aangegeven.
De camera zelf geeft scherp, helder beeld (zowel dag als nacht) en heeft tal van mogelijkheden. Zo kun je personen of objecten tracken, dat wil zeggen dat als iets of iemand binnen een detectiekader komt dan volgt de camera deze. Erg handig! Ook de alarmfunctie geeft een extra gevoel van veiligheid. De camera heeft verschillende handige opties dus en ziet er ook nog eens mooi en strak uit en valt ook niet op, dat is voor mij ook een mooi voordeel. Al met al ben ik super tevreden over deze camera en zou ik hem zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Scherp en helder beeld
  • Mooi strak design
  • Alarm
  • Tracking
  • Microfoon

c********@m****** 09-08-2023

super product

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

ik heb deze gekozen omdat ik zoek beveiliging in en om het huis en de voordeur dit is zeker 1 van de kanshebbers want ik vindt het een super camera al zou ik wel op verschillende plekken in huis zo een camera willen de Imou Life app is duidelijk en makkelijk zo ook het video en resolutie gedeelte heel fijn is het dat er ook een mogelijkheid is om hem optehangen wat ik nu niet gedaan heb vanwege het testen ik raad bij deze aan om te inversteren in dit apparaat ondanks dat ik er meedere nodig heb vanwege mijn huis moet ik eerst kijken wat daarvan de kosten zijn prima product

Bikerboytex 13-07-2023

Prima camera

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Zeer makkelijke installatie, zelfs zonder gebruiksaanwijzing te doen. Beeldkwaliteit is goed tot uitstekend, heldere kleuren. De privacy functie werk goed, draait geruisloos. Ook de verschillende opties zijn gemakkelijk te vinden. In de app. Bewegingsdetectie vind ik iets nerveus, niet echt kunnen testen met de mensdetectie en mijn huisdier.

Pluspunten

• Installatie
  • Geruisloos

g********@u********* 13-07-2023

Geen fijn apparaat

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Als eerste wat mijn opviel was dat ik in eerste instantie de camera niet geïnstalleerd kreeg pas na meerdere pogingen is het toch gelukt.beeld is lekker scherp alleen het signaleren van personen gaat niet zoals ik dacht.
Hij signaleert een persoon terwijl er niemand in de buurt is,dus dat gaat niet goed.dezr camera zal voor mij dan ook niet in overweging genomen worden om die te gaan aanschaffen.

p***@z************ 11-07-2023

een aanrader

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Deze Imou nu een aantal weken in bezit en werkend. De installatie is, ondanks de summiere “quick start guide” eenvoudig te doen. In de gedownloade app heb je heel veel mogelijkheden om per dag/uur deze camera in te stellen. Je kunt zelfs instellen op het soort bewegend iets, bijv. voertuig, huisdier, geluid en dergelijke. De rotatie van de camera is perfect voor gebruik op verschillende plekken in je huis of op een beschermd buitenplekje. Je kunt de camera weg zetten of ophangen, dus voor vele plaatsen geschikt.

Diverse mogelijkheden, zoals alarmgeluiden, detectiegevoeligheid, indringersdetectie, nachtzicht of kader zijn eenvoudig in de app aan / uit te zetten of aan te passen.

Uiteraard zijn er uitbreidingen die geld kosten zoals verbeterde AI detectie en Cloud opslag (na de proefperiode van 2 weken). Met SD card kan je ook lokaal opslaan.

Pluspunten

• vele mogelijkheden
  • weinig opvallend
  • lokale opslag
  • bekabeld en via WiFi
  • verschillende (ophang) mogelijkheden

Minpunten

• cloud opslag
  • kan alleen overdekt hangen / staan

PBrussee 11-07-2023

App abonnement maakt product duurder

- Installatieproces:
Het installeren was gemakkelijk om te doen.
- De Imou Life app:
De connectie met de app is makkelijk gemaakt. Jammer dat je een abonnement nodig hebt. Dit maakt het product eigelijk duurder dan alleen de aanschaf.
- Gebruiksgemak:
De app is wel makkelijk te besturen, je kunt er duidelijk door praten en geluid is goed te horen.
- Draai- en kantelfunctie (PT functie)
Handig in te stellen op precies de plek/beeld dat je wilt zien. Handig om te checken of je kind huiswerk doet i.p.v. gamen :-).
- Video's en de resolutie:
Beeld is mooi, resolutie prima.

Pluspunten

• goed beeld
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• abonnement verplicht
  • alleen voor binnen geschikt

f******************@g******** 11-07-2023

camera met smart-tracking

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Ik was op zoek naar een camera die geschikt was om de woonkamer inclusief tuin te bewaken. Ik kreeg de gelegenheid om Imou Rex camera te testen. De installatie was eenvoudig. De bediening via de app is heel makkelijk. De beelden zijn goed. De optie die ik handig vond, was de smart-tracking. Als de camera iemand ziet, blijft het de persoon volgen. De perfecte functie voor een bewakingscamera.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • makkelijk app
  • klein en rond
  • smart-tracking

ReneN91 11-07-2023

Perfecte beeldkwaliteit

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen.
De camera heeft een prima formaat en is makkelijk te installeren via de Imou Life App. Via deze app krijg je meldingen en kun je live meekijken op de camera.
De beeldkwaliteit en het geluid zijn prima.
Met de handige draai en kantel functie kun je je hele kamer rondkijken.
Ik kreeg af en toe een melding van beweging/mens, terwijl er niets te zien was. Daarnaast is het nadeel dat de beelden alleen online op te slaan zijn met een abonnement.

Een prima camera dus!

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Draai en kantel functie

Minpunten

• Online opslag + abonnement

snapplication 09-07-2023

Imou rex 3d 3k

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Ik heb dit product een paar weken mogen testen.
De Imou Rex 3D - 3K camera biedt uitstekende beeldkwaliteit en is eenvoudig te installeren, dankzij de duidelijke instructies en het gebruiksvriendelijke ontwerp. De camera maakt gebruik van geavanceerde technologie om individuele objecten in real-time te detecteren en op te nemen, terwijl de waarschuwingsmeldingen helpen bij het bewaken van de veiligheid van het huis of bedrijf. De functie voor tweewegsgesprekken en de mogelijkheid om op afstand toegang te krijgen tot de camera maken dit een betrouwbare optie voor diegenen die op zoek zijn naar een betrouwbare beveiligingscamera die flexibiliteit en gemoedsrust biedt. Het enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken was dat ook deze camera een abonnement nodig heeft om beelden online terug te kijken.

Pluspunten

• makkelijke setup
  • goed beeld
  • Altijd online bereikbaar

Minpunten

• online abonnement nodig
  • alleen binnen te gebruiken

Michelle Helder 09-07-2023

Honden

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Met de app lmou was de installatie snel geregeld. Ik heb hem aangeschaft om mij honden in de gaten te houden maar daar vind ik hem niet geschikt voor. Omdat de camera de honden niet registreert als die langs lopen. Ik heb de camera mogen testen dus niet opgehangen als je het ophangt heb je er denk meer aan.

Pluspunten

• Kan ver draaien

Minpunten

• Moet de camera echt ophangen.
  • Registeerd geen honden

m********@m***** 05-07-2023

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Imou Rex 3D 3K

Ik heb deze camera enkele weken mogen testen. Het installatie verliep via de app makkelijk. De wificode moest je wel even ingeven. het gebruik van de app is duidelijk en overzichtelijk. De camera is goed te draaien. Het besturen is even wennen. Maar zelfs met een beperkte mobiele dekking is hij goed op afstand te bedienen.

Pluspunten

• app
  • helderheid
  • scherp beeld
  • ook in donker duidelijk beeld

Minpunten

• bedienen draaiing is soms lastig op een telefoon